Ilyen egy tisztességes, értelmes, modern vállalkozó

Találkoztam egy zseniális figurával.

Olyan vállalkozóról fogtok olvasni, aki egymaga a marketing részleg, az értékesítés, a könyvelés és az adminisztráció.

Hogy hogyan csinálja?

Mindjárt elmondom, csak előtte egy rövid kis előzmény:

Egy kavics felpattant a szélvédőmre, elég komoly rongálást okozva.

Itt találsz róla képet

Itt találsz róla képet

Semmi baj… Találnom kellett egy szakembert, vagy egy szervizt, ahol sürgősen kijavítják.

Gyors Google keresés: “szélvédő javítás”.

Van egy olyan mondás, hogy “a Google második oldala után már a halál völgyében jársz”. Ez rám különösen igaz, mert az esetek nagy részében, a második oldalra csak ritkán, a harmadik oldali találatokra pedig egyáltalán megyek rá.

(Az alábbi képeken kiemeltem kékkel azokat a találatokat, amelyek belőlem szimpátiát váltottak ki és rájuk is kattintottam. )

Kifotóztam a találati listát

Kifotóztam a találati listát

Következő Előző
Következő Előző

A www.budapest.szelvedojavitas.hu ragadta meg igazán a tekintetem, mert gyorsan betöltött, minden fontos információ fenn volt az első oldalon, jó képek voltak referenciaként, de ami egészen elképesztő volt, az a hozzá tartozó értékelések száma.

Google értékelés:
100% 53 véleményező

Facebook értékelés:
100% 106 véleményező

Ennyi pozitív vélemény után teljesen jogosan gondolhattam, hogy nem csak a marketing csapat figyel a pozitív visszajelzésekre, hanem a szolgáltatás is nagy valószínűséggel megbízható.

Feltételeztem, hogy egy félprofi marketing csapat csinálja ennek a cégnek az online megjelenését, mert egy átgondolt, tudatos stratégiát figyeltem meg, egy kicsit kezdetleges stílusban.

Képernyőfotók az értékelésekről és a néhány hozzászólásról

Képernyőfotók az értékelésekről és a néhány hozzászólásról

Következő Előző
szélvédőjavítás budapest
hirdesdmagad.hu online marketing oktatás és tanácsadás blog képe
szélvédőjavítás kommentek
hirdesdmagad.hu online marketing oktatás és tanácsadás blog képe
hirdesdmagad.hu marketing tanácsadás és oktatás blog bejegyzése
Következő Előző

Felhívtam a honlapon lévő telefonszámot. A vonal túlsó végén egy barátságos hang megkérdezte, hogy mekkora felületről van szó, majd egyeztettünk helyszínt és időpontot.

Egy szép nagy Ford Rangerrel érkezett, Briák Pál (mint kiderült cégtulajdonos), aki nagyon kedves volt és informatív. Elmondta, hogy milyen veszélyekkel járhat a javítási kísérlet és, hogy mennyibe fog kerülni a procedúra.

Nekilátott a munkának és ha már ott voltunk, gondoltam megdícsérem a honlapját és leinformálom, hogy ki csinálta, hátha még jól jöhet a jövőben.

Erre a következőt mondta:

” …Ezeket a kedves szavakat mond inkább a feleségemnek, mert tőle csak azt hallom, hogy reggeltől estig dolgozom ahelyett, hogy vele meg a családdal lennék…

…Egyébként még régebben szerettem volna egy weblapot, kértem is rá ajánlatot, de az egyik cég milliós nagyságrendekkel dolgozott, amelyik meg elfogadható árat adott, az előleg átvétele után felszívódott…

…Végül elegem lett abból, hogy nem vesznek komolyan és megtanultam, hogyan kell weblapot készíteni…

…Hónapokon keresztül tanultam és kísérleteztem éjszakánként, de a végére egész jól belejöttem. Sőt már készítettem másoknak is…”

Miközben próbáltam összekaparni az állam maradékát az aszfaltról, megnéztem az általa készített weboldalakat:

ajka.szelvedojavitas.hu
csepel.szelvedojavitas.hu
dunakeszi.szelvedojavitas.hu
monor.szelvedojavitas.hu

A zseniális pedig ebben az, hogy Ő előre kigondolta, hogy a többi vállalkozónak havidíjért kiadja az oldalakat.

Az csak egy dolog, hogy szélvédőjavító szakemberként komplett weblapokat épít, de a közösségi médiában is igyekszik talpra esni.

Van facebook, pinterest, linkedin, instagram, twitter, vimeo és youtube oldala, mindegyik feltöltve tartalommal.

A végén a szélvédőm olyan lett, mintha semmi sem történt volna.

Itt találtok képet a javítás eredményéről

Itt találtok képet a javítás eredményéről

A készpénzes számlámat emailben kaptam meg, de akár kártyával is fizethettem volna, hiszen volt nála mobil terminál.

Sőt az emailben érkezett számlára beleprogramozott egy kis köszönőüzenetet és az értékelésére motiváló linkeket.

Itt olvashatod el a köszönőüzenetet

Itt olvashatod el a köszönőüzenetet

szélvédőjavítás számla

Üdítő volt találkozni egy ilyen innovatív, szorgalmas, minőségi munkát végző vállalkozóval. Egy jó vonalat fogott meg, egyéni vállalkozóként, hogy ne kelljen kiadni a munkáját a saját kezéből, mégis legyen “delegált” bevételi forrása. 

Persze fenntartható egy darabig ez az üzleti modell, hisz a példa is azt mutatja, hogy a tisztességes munkának van gyümölcse, viszont hosszú távon, a megfelelő delegáció időt tud nyerni arra, hogy újabb lehetőségeket vizsgáljunk meg, és több időt töltsünk a szeretteinkkel.

Ebben esetben a marketing tevékenység nagy valószínűséggel rengeteg idejét elveszi. A marketing tevékenység idő és energia igényes feladatkör.

Egy bizonyos pontig lehet egyedül csinálni, de véleményem szerint, ha valaki már meg tud jelenni egy Ford Rangerrel, akkor fel kell ismerni, hogy a vállalkozás egy mérföldkőhöz érkezett.

Ha tetszett a cikk és van tapasztalatod, ettől eltérő, vagy hasonló vállalkozóval akkor írd meg nekem üzenetben!

Ha úgy gondolod, hogy a cikk másoknak is hasznos lehet, akkor oszd meg velük!

 

Ami még érdekes lehet:

Marketing Workshop – #1 – 2018 | Budapest

Minner.hu-val közösen szerveztünk egy szakmai workshopot, ahol szabadúszók mutathatták be szakterületüket. Három napon keresztül, 9 …

Mennyibe kerül a kis- és középvállalkozások marketingje?

Minden vállalkozó tisztában van vele, hogy marketingre szüksége van. Ha nem tudnak a vállalkozásáról az …