Marketing Workshop – #1 – 2018 | Budapest

Minner.hu-val közösen szerveztünk egy szakmai workshopot, ahol szabadúszók mutathatták be szakterületüket.

Három napon keresztül, 9 szabadúszó tartott előadásokat a marketing kiszervezés lehetőségeiről.

Workshop? – Másnéven műhely. Ebben a cikkben egy olyan találkozóra utal, amin szakemberek osztják meg tapasztalataikat egymással, a kölcsönös nyitottság, aktualitás és felkészültség jegyében.

Ezekre az összejövetelekre úgy kell gondolni, mint egy nagy közös ötletelést, egy közös ötletbörzét.

A www.marketingtarsasag.hu egy szabadúszó gyűjtőoldal, ahol lehet találni webfejlesztőt, marketing projektvezetőt, virtuális asszisztenst, grafikust, szövegírót és még sok más marketing kötődésű vállalkozót.

A szabadúszók sűrűn cserélődnek, sokan sokféle helyről dolgoznak. A Minner.hu és a Hirdesdmagad.hu azért szervezte meg az eseményt, hogy összegyűjtse őket pár óra erejéig és megoszthassák egymással, a tudásanyagon kívül, az ötleteiket, céljaikat.

Mitől volt ez az alkalom különleges?

Nyitott volt…

…ingyenes…

…és három helyszínen került megszervezésre.

Három közösségi irodában.


Azért így találtuk ki, mert úgy gondoltuk, hogy fontos, hogy az emberek megismerjék a co-working, azaz, a “közösségi irodák” fogalmát.

A közösségi irodákról bővebben egy másik cikkben foglalkozom:

Kattints ide, ha kíváncsi vagy a “Közösségi irodák: munkahelyek újragondolva” cikkre is. 

Miről volt szó az eseményen?

A cikk alján leírom a teljes programtervet, de nagy vonalakban, olyan kipróbált marketing stratégiákat, esettanulmányokat hoztunk egymásnak, amiből tanulhatnak a szabadúszók.

A marketingtarsasag.hu tagjai célul tűzték ki, hogy nyitott eseményként tartják brainstormingjukat, azért hogy bizonyítsák átlátható, érthető és megbízható tevékenységüket.

Ki kell emelni néhány izgalmas pontot:

  • Volt szó instagram trükkökről, hogy milyen szórakoztató tartalmak jöttek be, hogy hogyan érdemes online beszélgetni a közösséggel, ezzel látogatókat és vásárlókat szerezni.
  • Beszéltünk egy új bejövő kamera alkalmazásról, a Snapchat-ről és a benne szunnyadó lehetőségekről.
  • Készítettünk rögtönzött marketing stratégiát egy szolgáltatás piacra léptetéséhez.
  • Kiléptünk a komfortzónánkból és kollaboráltunk (együttműködtünk).

Izgalmas három nap volt, lehet jelentkezni a következő alkalomra a www.marketingtarsasag.hu/workshop linken.

 

Ide kattintva megtekintheted a teljes workshop programtervet

Ide kattintva megtekintheted a teljes workshop programtervet

Az esemény tartalmából:

1. NAP – Hi5Pub | Facebook oldaluk

17:00 – 17:15 / Check-IN – Köszöntő | Frey Kristóf – HirdesdMagad.hu

17:15 – 17:45 / Gere & Schubert: márkaépítés online és offline | Schubert Máté – Gere & Schubert

17:45 – 18:00 / Sztori és Kommentár | Mándó Milán – Minner.hu

18:00 – 18:30 / Instagram Marketing – A siker titka lépésről lépésre | Morvai Ádám – mbmsolvers.com

18:30 – 19:00 / Hatékony webfejlesztés, workflow tervezés, tooling | Mándó Gergő – @webmuskétás

19:00 – 19:20 / Előadósimogató (Kérdezz! – Felelek!)

2. NAP – UrbanFood Cafe & Co Working | Facebook oldaluk

18:00 – 18:15 / Check-IN – Köszöntő

18:15 – 18:45 / Influenszer marketing: Nyer- nyer szituációk | Frey Kristóf – HirdesdMagad.hu

18:45 – 19:00 / Sztori és Kommentár | Mándó Milán – Minner.hu

19:00 – 19:30 / Bővülő lehetőségek a közösségi médiában: Snapchat | Papp Kristóf – @pappkristof

19:30 – 20:00 / Miben segíthet egy virtuális asszisztens? | Lukáts Andrea – azadminisztrator.hu

20:00 – 20:20 / Előadósimogató (Kérdezz! – Felelek!)

3. NAP – Up Center Óbuda | Facebook oldaluk

09:00 – 09:15 / Check-IN – Köszöntő | Frey Kristóf – HirdesdMagad.hu

09:15 – 09:45 / Miért hatékony az instagram/influenszer marketing | Tóth Farkas Gáspár – @elmenyekitthon

09:45 – 10:00 /  Sztori és Kommentár | Mándó Milán – Minner.hu

10:00 – 10:30 / Reklámfilmkészítés: igények vs költségvetés | Spielmann Zoltán – smproductions.hu

10:30 – 11:00 / Egy marketinges értsen mindenhez? Még a betonozáshoz is? |Frey Kristóf – HirdesdMagad.hu

11:00 – 11:20 / Előadósimogató (Kérdezz! – Felelek!)

Mit gondolsz, eljönnél te is egy ilyen webshopra? Jelezd üzenetben, vagy iratkozz fel a hírlevélre, hogy kapj értesítést a következő cikkről.

Ha úgy gondolod, hogy a cikk másoknak is hasznos lehet, akkor oszd meg velük!

Ami még érdekes lehet:

Ilyen egy tisztességes, értelmes, modern vállalkozó

Találkoztam egy zseniális figurával. Olyan vállalkozóról fogtok olvasni, aki egymaga a marketing részleg, az értékesítés, …

Mennyibe kerül a kis- és középvállalkozások marketingje?

Minden vállalkozó tisztában van vele, hogy marketingre szüksége van. Ha nem tudnak a vállalkozásáról az …