Hallgasd mobilról, út közben 🎧↘↘↘
Mikortól ízléstelen egy márkából viccet űzni?
Felmerült ez a kérdés, mikor a hirdesd magad instagram oldalára a következő viccet akartam posztolni:
“Nincs starbucks a közeledben mégis szeretnéd megtapasztalni a Starbucks élményt?
Tedd a következőt:
1. Főzz magadnak egy kávét.
2. Kiáltsd rosszul a neved.
3. Gyújts fel 3000 Forintot.”
Ebben az epizódban Mándó Milánnal (Minner.hu) és Tóth Farkas Gáspárral (elmenyekitthon) beszélgetrünk a saját vállalkozásaink és eseményeink építéséről, szakmai együttműködésről és a márkák alapvető megítéléséről.
Tartalom, időrendben:
0:01 INTRO
0:40 Műsorkészítési tapasztalatok
1:50 Előadásmódok: légvételek, “ő”-zések, felkészülés
4:40 A mai téma és a vendégek bemutatása
6:15 Magyarország legközépszerűbb szakmai szórakoztató oldalának a bemutatása, avagy, hogyan gyakorolj önkritikát
8:00 Egy instagramra posztolt vicc kritikája – “Starbucks élmény”
10:00 A konkurenciával való nyílt rivalizálás kérdése a marketingben
13:27 Tóth Farkas Gáspár – #élményekitthon instagram ötletének a története
14:40 Mivel is foglalkozik konkrétan az oldal?
15:20 Miben a rejlik az említett instagram oldal stratégiája (avagy, hogyan használd ki a közösségi “tömegvonzás” erejét
17:30 “#” mint keresőcímke kreatív használata (tipp)
19:09 Élménymarketing: tartalomkészítési tippek
21:11 Szabadúszó vállalkozók, akik együtt dolgoznak – www.marketingtarsasag.hu
22:00 Mándó Milán reflektál a Tóth Farkas Gáspár munkásságára – szakmai és stratégia tippek
25:50 Mi a szimpátia titka?
28:30 Elköszönés – Outro