Mikortól ízléstelen egy márkából viccet űzni? #6 🎧 PODCAST

Hallgasd mobilról, út közben 🎧↘↘↘

Mikortól ízléstelen egy márkából viccet űzni?

Felmerült ez a kérdés, mikor a hirdesd magad instagram oldalára a következő viccet akartam posztolni:

“Nincs starbucks a közeledben mégis szeretnéd megtapasztalni a Starbucks élményt?
Tedd a következőt:
1. Főzz magadnak egy kávét.
2. Kiáltsd rosszul a neved.
3. Gyújts fel 3000 Forintot.”

Ebben az epizódban Mándó Milánnal (Minner.hu) és Tóth Farkas Gáspárral (elmenyekitthon) beszélgetrünk a saját vállalkozásaink és eseményeink építéséről, szakmai együttműködésről és a márkák alapvető megítéléséről.

Tartalom, időrendben:

0:01 INTRO

0:40 Műsorkészítési tapasztalatok

1:50 Előadásmódok: légvételek, “ő”-zések, felkészülés

4:40 A mai téma és a vendégek bemutatása

6:15 Magyarország legközépszerűbb szakmai szórakoztató oldalának a bemutatása, avagy, hogyan gyakorolj önkritikát

8:00 Egy instagramra posztolt vicc kritikája – “Starbucks élmény”

10:00 A konkurenciával való nyílt rivalizálás kérdése a marketingben

13:27 Tóth Farkas Gáspár – #élményekitthon instagram ötletének a története

14:40 Mivel is foglalkozik konkrétan az oldal?

15:20 Miben a rejlik az említett instagram oldal stratégiája (avagy, hogyan használd ki a közösségi “tömegvonzás” erejét

17:30 “#” mint keresőcímke kreatív használata (tipp)

19:09 Élménymarketing: tartalomkészítési tippek

21:11 Szabadúszó vállalkozók, akik együtt dolgoznak – www.marketingtarsasag.hu

22:00 Mándó Milán reflektál a Tóth Farkas Gáspár munkásságára – szakmai és stratégia tippek

25:50 Mi a szimpátia titka?

28:30 Elköszönés – Outro

We would like to keep you updated with special notifications.