Hogyan gyűjtsünk jó értékeléseket? #8 🎧PODCAST

A vendéglátóipar és turizmus mumusa az értékelés.

A szolgáltatóiparban viszont a sikerhez az ajánlásokon, a visszatérő vendégeken és bizony az emberek véleményén keresztül vezet az út.

Ebben az epizódban Duchai Márta vendéglátóipari kommunikációs szakértővel beszélgettünk arról, hogy milyen eszközei vannak ebben a szférában a cégeknek arra, hogy javítsák a lehetőségeiket az értékelések gyűjtésében és irányításában.

Akik úgy érzik, hogy szakértői tanácsadásra, információra vagy ötletekre van szükségük keressék fel Márta weboldalát, ahol további hasznos tájékoztató tartalmakkal találkozhatnak: www.ertekelestuning.hu

Tartalom, időrendben:

0:35 INTRO

1:00 Duchai Márta – Mi az értékeléstuning?

2:00 Mi a Tripadvisor?

3:00 Miben tud segíteni az értékeléstuning? Az aktivitásban, vagy az értékelésben?

4:10 Mi alapján kerülnek előre a Tripadvisoron szereplő cégek?

6:00 Hogy épülnek fel az értékeléstuning munkafolyamatai?

9:00 Hogy építi Márta a saját márkáját. – Elemezzük az “énmárka” építését.

10:00 Saját weboldal tippek: hiába “egyszerű” a WordPress, ha szenvedős, akkor kár erőltetni

11:00 Piackutatási stratégiák

12:30 A vendéglátóipar és turizmus mumusa az értékelés

15:50 Énmárka építési tippek

17:00 A rossz marketing stratégia

18:30 Ki hogyan kezeli a negatív kritikát?

20:00 A helyes panaszkezelés alapelvei

23:00 Tippek a személyes kapcsolatépítéshez

25:00 Elköszönés – OUTRO

We would like to keep you updated with special notifications.