Üdvözöllek a Hirdesd Magad Projektblogján!

 

A marketing szakma olyan, mint a köd. Van, hogy túl sűrű, túl sok. Olyankor az orrunkig sem látunk tőle és ettől kimondottan irritálóvá válik. De van, hogy éppen csak betölti a levegőt, és eláll tőle a lélegzetünk.

 

 

 

Ebben a blogban olyan esetekről olvashat az olvasó, [vagy néző, (vagy hallgató)] amelyekben ennek a ködnek én is valamilyen részét képeztem.

 

Várható tematika:

Várható tematika:

Az ide kerülő tartalmakat ennek a "ködnek a fotósaként" állítom össze, így mindig szubjektívak lesznek és az én perspektívámból vizsgálom majd őket, de igyekszem megragadni a lényeget, így a tematika az alábbiak szerint alakul majd:

   

A grafikus szakma kezdete: Logók és programok

 

Grafikus tapasztalatok: nyomdai előkészítés vs online grafikák

 

Animáció készítés: időigényesség és a sablonok harca

 

Weboldalkészítés a 0-ról vagy WordPress?

 

Marketing Roadshow - egy izgalmas offline és online kampány

 

Animációkészítés különálló monitorokra és azok működtetésének buktatói

 

Sikeres reklám animációk

 

Bukott és sikeres kampányfilmjeim

 

Ismerkedés a SEO marketinggel, nem is tudod mennyire fontos a minőség, amíg meg nem ismerkedsz a Google szempontrendszerével

 

Facebook és Instagram - olyan mint egy aknamező, vagy mint egy életveszélyes hullámvasút

 

Kapcsolatépítés és PODCAST készítés

 

Irodalom és humor a marketing szövegekben és grafikákban

 

A reklámfogalmatlanság válsága: amikor a sötétben vakon lövöldözöl

 

A hasracsapás átka: "Az emberek ezt nem szeretik, mert én sem szeretem"

 

Marketing alapelv: teremts értéket vs. áltatás

 

Marketing platformok - Annyi van, mint van mint szaron a légy... melyiket válasszam?

 

Úgy készítem a tartalmakat, ahogy időm engedi így, ha érdekelnek az új tartalmak, akkor iratkozz fel a Hirdesd Magad Projektblogjára:

 

 

Legfrissebb tartalmak

november, 2018

  • 17 november

    Rádióhallgató nemzet a Magyar

    Összesen Magyarországon egy 2018-as kutatás szerint számolhatunk nagyjából 6.276.000 (15 év feletti) aktív Magyar rádió hallgatóval. Tavaly év közepén 7.097.000 hallgatót számolt a RADIOSITE, 2016 év végén pedig 3.808.000. Hogyan duplázódott meg 2016-ról, 2017-re a hallgatók száma, és hova tűnt közel egy millió ember 2017 óta? Az első jelenségre magyarázat …

    Tovább
  • 3 november

    PODCAST KÉSZÍTÉS AJÁNLAT

    MI IS VALÓJÁBAN A PODCAST? Egy új szórakoztatási forma, egy olyan médium, ami lehetővé teszi, hogy az érdeklődési körünknek megfelelő tartalmat fogyaszthassunk, tehetséges, kellemes hangú műsorkészítőkkel. A Podcast a közönségről szól. Az általuk fontosnak vélt kérdések kibontásáról, arról, ami számukra értéket ad. Ha Te is így gondolkodsz a podcast készítésről, …

    Tovább

június, 2018

  • 19 június

    Közösségi irodák: újragondolt munkahelyek

    Mi az a közösségi iroda és miért kezd elterjedni? Egyre többen állnak a saját lábukra és próbálkoznak vállalkozóként érvényesülni, a Magyar és a nemzetközi munkaerő piacon. Ez azt eredményezi, hogy egyre többen dolgoznak otthonról, kávézóból vagy bérelt irodából. A közösségi iroda koncepciója gyakorlatilag arra épül, hogy kitöltse az űrt a …

    Tovább
  • 15 június

    Marketing Workshop – #1 – 2018 | Budapest

    Minner.hu-val közösen szerveztünk egy szakmai workshopot, ahol szabadúszók mutathatták be szakterületüket. Három napon keresztül, 9 szabadúszó tartott előadásokat a marketing kiszervezés lehetőségeiről. Workshop? – Másnéven műhely. Ebben a cikkben egy olyan találkozóra utal, amin szakemberek osztják meg tapasztalataikat egymással, a kölcsönös nyitottság, aktualitás és felkészültség jegyében. Ezekre az összejövetelekre úgy …

    Tovább

március, 2018

  • 28 március

    Ilyen egy tisztességes, értelmes, modern vállalkozó

    Találkoztam egy zseniális figurával. Olyan vállalkozóról fogtok olvasni, aki egymaga a marketing részleg, az értékesítés, a könyvelés és az adminisztráció. Hogy hogyan csinálja? Mindjárt elmondom, csak előtte egy rövid kis előzmény: Egy kavics felpattant a szélvédőmre, elég komoly rongálást okozva. Semmi baj… Találnom kellett egy szakembert, vagy egy szervizt, ahol …

    Tovább
  • 1 március

    Mennyibe kerül a kis- és középvállalkozások marketingje?

    Minden vállalkozó tisztában van vele, hogy marketingre szüksége van. Ha nem tudnak a vállalkozásáról az emberek, akkor nem is fogják felkeresni. Mindenki törekszik a legolcsóbb és legjobban megtérülő lehetőséget használni. Van aki meglévő partnerlistával emailezik, van aki nyitott egy éttermet és táblákat helyezett ki a környékre, van aki szórólapokkal és …

    Tovább

február, 2018

  • 8 február

    Reklámanyagot? Köszönjük, nem kérünk!

    Hogy lehet megszabadulni az internetet elárasztó reklámoktól? Lehet őket blokkolni, korlátozni és be lehet állítani úgy, hogy csak a számunkra érdekes hirdetések jelenjenek meg. (Megoldásokra bővebben kitérünk még.) A kérdés tehát inkább az, hogy “hol kezdődik a reklám és hol van vége a privát szférának?” Előfordult már, hogy beszélgettünk valakivel …

    Tovább